piątek, 1 sierpnia 2014

wzruszające reklamy


W internecie krąży dużo krótkich filmów, albo jak to nie którzy nazywaja "reklam" promujących pewne zachowania, zwyle jest to pomoc niesiona innym lub docenianie tego co mamy.
Przygotowałm dla was kilka przykładów, tylko zanim zaczniecie oglądać przygotujcie sobie husteczki, bo można się bardzo popłakać
tata
Zdecydowanie zawsze najbardziej wzruszam się przy ostatnim filmiku, a wam, w kiedy leciał strumień łez?
Piszcie w komentarzach i do napisania :)

PS. kilka osób nie załapoalo, że to są linki przekierowujące na youtube (tytuły nadałam sama, by nie wstawiac samych linków) i te filmiki są króciutkie (po 3-5min), dlatego poprawim się i piszę, że naprawdę warto kiknąć i zobaczyć :)

23 komentarze:

  1. temat na post *
    *żadnego xD

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje :) napewno obejrzę któryś z poleconych, a tobie proponuję jeden z moich bo trwają one zaledwie 3 minuty a mogą zmienić twój światopogląd! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię oglądać takich reklam :( Zawsze ryczę jak głupia..

    Co powiesz na wzajemną obserwację? ♥ Daj znać u mnie
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardzo wzruszające, ale dla niektórych mogą dać do myslenia :)

      Usuń
  4. W takim razie ja już, czekam na Ciebie ;*
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że nie widziałam żadnego z tych filmów, ale polecam "Now is good" z Dakotą Fanning do popłakania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba źle to napisałam, ale to są linki przekierowujące na youtube, a te filmiki trwają po 3 min :)

      Usuń
  6. Ja to mam morze łez na Titanic :|
    http://ew-ewel.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie piszesz :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://namedreams.blogspot.com/ - wpadnij, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesująco piszesz :) Zyczę Ci powodzenia w dalszej karierze :)
    http://modoweszalenstwo12.blogspot.com/2014/08/butowniczka.html#comment-form zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze wzruszam się na "To have and have not" :3

    this-is-my-world-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojaciee, obejrzałam ten ostatni i na prawdę się popakałam :'( To strasznie smutne...
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze przy takich reklamach ryczę jak opętana.
    http://agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com/ Zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ta ostatnia była taka smutna... Omal się nie popłakałam. :( Świetny blog, widzę, że dopiero zaczynasz - obserwuję z miłą chęcią. Mogę liczyć na rewanż? :)
    http://hogwart-naszymi-oczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś oglądałam te reklamy. Są naprawdę mocne i dają do myślenia. Moim zdaniem tylko takie powinni puszczać w telewizji.
    Zaobserwowałam ^^ Zapraszam do mnie brokennhalo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przynajmniej wnoszą jakieś wartości do telewizji, a nie jacyś debile (przepraszam, jeśli kogoś uraziłam) latają przed ekranem ;-;

      Usuń
  14. Ja jakoś nie przepadam za takimi reklamami ; c ehh muzyka w tle fajna :)
    Bardzo ładny blog,aż chce się czytać,przejrzysty bardzo :)
    Jestem tutaj po raz pierwszy,ale mam nadzieję,że nie ostatni.Może wspólna
    obserwacja między nami? Daj znać u mnie w komentarzu,a ja na pewno
    się odwdzięczę :) Pozdrawiam
    CLICK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju jak czytam takie miłe komentarze, to aż mi się tak cieplutko robi^^ to jest pierwszy post i niedługo pojawią się nastepne :) bardzo strałam się by blog był czytelny i przejrzysty, cieszę się, że zostało to zauważone <3

      Usuń
  15. Dla mnie i tak najlepszy Harry Potter od czwartej części w górę - naprawdę można się poryczeć :c

    somaddielife.blogspot.com
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzruszające, powinni takie puszczać w telewizji.
    Zapraszam: sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń