czwartek, 27 listopada 2014

instax mini 8


Dzisija przychodzę do was z krótką recenzją aparatu INSTAX MINI 8. Zacznę, może od tego, że kupiam go na allegro za ok. 280 zł, niby tanio jak na aparat, ale haczyk tkwi w tym, że jest to aparat typu polaroid (czyli od razu po zrobieniu zdjęcia on wydrukowuje się na takiej małej karteczce) i wkłady (czyli te karteczki) są dość drogie 39zł-10szt. czyli ok 4zł za jedno zdjęcie. Aparat mam niedługo, ale zdążylam już nacykac trochę zdjęc, niestety tylkokilka z nich jest udanych, muszę się jeszcze nauczyć jak dobrze robić nim zdjęcia, z tego co wywnioskowałam na własnych błędach to moge wam powiedzieć, żebyście NIGDY nie robili zdjęć:
*pod światło
*dla szyby, np: jak ktoś stoi przed oknem, czy lustrem
*dla ekranu komputera czy telefonu
*w ciemnych miejscach
Ogólnie tak jak w zwykłym aparacie zdjęcia najlepiej wychodzą przy świetle dziennym.
Jeśli macie jakieś pytania, odnośnie tego aparatu, piszcie w komentarzach lub na fejsie :)
 takie zdjęcia mogą być fajną pamiątką, fanie wyglądają jako dekoracja na przykład pokoju

17 komentarzy:

  1. Jejku on jest cudowny ;-; *,*
    Zapraszam na nowy post. :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się taki! Szczególnie super byłby typowy Polaroid!
    Zazdroszczę ♥
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy <3
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/lights.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o tym aparacie ale jeszcze nie wiem czy go kupię. Może Mikołaj mi zostawi taki pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie jest zdecydowanie za drogi ;) Ja zbieram na lustrzankę.

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/11/kimono-white.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie też zastanawiałam się nad kupnem tego aparatu :)
    Fajny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny, też bym go bardzo chciała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam go mieć, ale po zobaczeniu ceny zrezygnowałam.
    Mam już 2 aparaty więc, ten byłby zbędny, jednak jest to fajny gadżet :)
    http://malinowym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny aparat! ;)
    Zawsze o takim marzyłam ... ;D
    Niestety po 1 jest dosyć drogi po 2 nie wiedziałam,że te wkłady też są takie drogie o.O :/
    Rację masz- jako ozdoba w pokoju, i pamiątka będzie świetne wyglądać^^
    Mi pozostaje tradycyjne wywoływanie zdjęć :)

    Pozdrawiam : http://malyelemenyzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten aparat jest genialny! Marzy mi się taki *-*
    Mam kilka pytań:
    Te karteczki są łatwo dostępne do kupienia? Jesteś zadowolona z aparatu?

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat jest naprawdę świetny! Gdy robie nim zdjęcia wywołuje furrorę, każdy chce być na takim zdjęciu :) Z kupnem wkładów nie mma problemu, są one w sklepach fotograficznych, w mediamarkcie, fotojokerze i w internecie ;)

      Usuń
  10. Mam bardzo podobny aparat, ale 7s i jestem mega zadowolona :))
    Super sprawa z takimi zdjęciami <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go kupić, jednak na razie zbieram na lustrzankę :( http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze chciałam go mieć, ale wciąż mi brakuje funduszy :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale tu śliczniutko :))
    Zapraszam do mnie, może sie spodoba i zostaniesz :)
    www.susanczajka.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale tu śliczniutko!
    Zapraszam do mnie, może się spodoba i zostaniesz :)
    www.susanczajka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. tez sobie kupie :D
    wez udzial w najlepszym konkursie swiatecznym na moim blogu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń