piątek, 8 sierpnia 2014

dama w białym kapeluszu




Uwielbiam zapach kwiatów, otaczajacą mnie zieleń, ona uspokaja. Jak często mamy czas, żeby zatrzymać się i pomysleć? Zastanowić się czy to co robimy jest dobre, czy przypadkiem nie poszliśmy ta złą drogą? Jak wygląda nasze życie,  czy tracimy go w internecie, a może cieszymy się każdą chwilą. Zapewne większośc z was jako małe dzieci spędzała całe dnie na podwórku, cieszyła się tym co ma, każde wyjście na lody bylo wielką uciechą. Teraz jak tak rozmyślam, dochodzę do wniosku, że dorośil powinni brać przykład z dzieci, one są takie kochane, niewinne i szczere, nie knują na każdym kroku, nie sprawiają celowej przykrości, są takie jacy powinni byc wszyscy ludzie. Na świecie jest wiele zła, ale czy ja i ty musimy się do tego przyczyniać?



4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia i genialny wpis.
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka ;)
    Bardzo ładne zdjęcia ! <3
    Obserwuję i liczę na UCZCIWY rewanżyk <3 Dziękuję to dla mnie ważne <3 co to za piosenka napisz u mnie proszę bo mi się podoba <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, bardzo nastrojowe zdjęcia :)

    Zapraszam: lamllepapillon@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie zdjęcia, świetnie to wygląda ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń