środa, 17 września 2014

jak wyczyścić AF1


Od dwoch tygodni jetsem chora, jej! Głowa mnie boli, wszystko mnie boli! Super!
chyba mam gorączke...
Jak pewne zdjąrzyliście zauważyć od dluższego czasu nie było postów, ale nie martwcie się, powracam! Z brudnym butami i szczotką w łapie.
W maju kupiłam Air Force 1, białe, nosiłam je często, ale za czyszczenie ich nie zbyt chcialo mi się zabrać, ale teraz kiedy miałam wolną chwile pomyslałam, że to zrobię i je wyczyszczę. Szukałam trochę w internecie jak obchodzić się z tego typu butami i nie błlo tego dużo, więc jeden taki post latający w przetrzeni internetu nikomu nie zaszkodzi :)



Zacznijmy od tego, ze buty na początku wyglądały tak, jak na zdjęciu wyżej, liczne przetarcia, ktorych już niestety nie usunę, ale też brud, który bez problemu mogę wyczyścić. Użyłam do tego mleczka do czyszczenia,ale może to być też cif lub zwykly zmywacz do paznokci.



 Do czyszczenia używałam na przemian szmatki i starej szczoteczki do zębów, by wyczyścić trudno dostępne miejsca.

 Na tym zdjęciu po lewej but jest jeszcze brudny, a po prawej but czysty, może nie ma oszałamiającej różnicy, ale chociaż trochę go odświeżyłam.

Sznurówki także potraktowałam mleczkiem i dodatkowo wrzuciłam do pralki.

Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam w kwesti butów skóropodobnych i komuś przyda się ten post, pozdrawiam cieplutko i do napisania :)


7 komentarzy:

  1. Dobry sposób, ja białe buty czyściłam też Domestosem, były jak nowe, ale niestety gdy mają inny kolor to staje się od natychmiast bialutki po polaniu tym środkiem. ;)

    Pozdrawiam i życzę zdrowia, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo kurczę ja posiadam air force już grubo od ponad roku i są bielutkie mimo, że również noszę je często:) takie buty niestety trzeba czyścić częściej, wtedy zachowują swój wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, może trochę je zaniedbałam, ale lepiej poźno, niż wcale :)

      Usuń
  3. Ja również mam af1 i z pewnością post mi się przyda :)
    paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. eh też musiałabym się zabrać za moje buty...
    zapraszam http://insomniacmakeup.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł!
    Zapraszamy --> http://mopd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń